Column 1:

Column 2:

Pakume hooldust  A, B, C, E, G, K, M, N, S, V, Y, Z, Flex, IDEA, Miix, Yoga seadmetele, nii garantiilist kui ka tasulist remonti. Me ei saa pakkuda remonti Thinkpad seeriale ja telefonidele. 

Garantiihooldust saame pakkuda ainult  EU seadmetele. Väljaspool Euroopa riike ostetud seadmetele saame pakkuda ainult tasulist remonti. 

Hooldusesse toimetatud seadmed peavad olema komplektsed (aku, laadija) ja kindlasti tuleb kaasa võtta ostudokument. Kui ostudokumenti pole, arvestatakse garantiid seerianumbri alusel tootmiskuupäevast. 

 

Column 3:

Garantiid ja riiki saab kontrollida alljärgneval aadressil:

http://support.lenovo.com/us/en/warrantylookup

     

    Kas teadsid et...

    • Seaduse järgi kehtib garantii ostudokumendi alusel.
    • Mõned korpusega seotud mured lahendatakse ka garantiikorras. 
    • Kogu riistvara kontrollitakse iga garantiihoolduse ajal. 
    • Tarkvara töid teostatakse litsentsi olemasolul (nt. Windowsi installeerimine).
    • Tootja ega hoolduskeskus ei vastuta seadmes olevate andmete püsimises. Perioodiliselt tuleks andmeid varundada.
    • Akut loetakse kulumaterjalide alla ja sellel on lühem garantiiaeg. Loomulikku aku mahu vähenemist ei loeta defektist. 

    Garantiiremondi teenus

    Garantiihooldus mugavalt endale sobival ajal ja kohas